TEATER TRADISIONAL RANDAI

Jemputlah beramai-ramai bagi menghadiri teater tradisional randai yang akan berlangsung di Panggung Eksperimen ASWARA seperti yang tertera di dalam poster.....

Read more...

Projek KL Fringe DANSTEATER

Two Thumbs Up for Projek KL Fringe DANSTEATER
Enjoy....
Sorry about the quality of the picture..
Only use Nikon D80...




Read more...

Creative Lighting System

Photography is all about light and how
it illuminates the subject. By leveraging
cutting-edge technology in electronics,
data communications and processing
algorithms, the Nikon Creative Lighting
System offers photographers new and
unprecedented levels of accuracy,
automation and control.

From Nikon :
http://www.nikonusa.com

Read more...

Hana Hana Hana

Talent :Hana
Location :ASWARA
Subject :PhotoStory







Read more...

LOVE to play with CLS (creative lighting system)

Saya memang suka bermain dengan SpeedLight....
I Love It....


Read more...

'Q' Bistro Discussion

Trying something new...Getting new ideas...Hopefully I'll be success in my work..Pray for me kayh...
Dedicated to all members in ASWARA....
Enjoy..

Read more...

COMING SOON - A new wave of MANIS Photography

My old PhotoWall
Cdt to Amer

Semenjak dua menjak ni aku banyak berpikir tentang ingin mengubah konsep yang akan dibawa oleh MANIS Photography. Sekarang ini masih dalam proses dan akan di lakukan secepat yang mungkin. Diharapkan konsep yang baru akan di bawa oleh MANIS Photography ini akan mendapat sambutan dan seterusnya dapat memantapkan hasil kerja dan juga air tangan aku yang akan datang. InsyaAllah, dengan segala apa yang dirancangkan sekarang akan terus menjadi kenyataan dalam membawa hasrat pengemudi MANIS Photography ini iaitu aku sendiri ke dalam satu era baru untuk bersaing di dunia fotografi ini.
Terima kasih kepada kawan2 yang banyak membantu dalam mencurahkan idea-idea yang bernas dan dalam membantu kebangkitan bidang fotografi aku....


ENJOY...

Read more...

Her Morning Elegance by Oren Lavie

video

Ni lah contoh satu sumber rujukan untuk subjek Pembikinan Filem Pendek..Diharapkan aku dapat menghasilkan sesuatu yang lebih baik berkenaan tajuk yang aku dapat.
Adaptasi daripada sajak 'PADI' - T. Alias Taib 1987

Read more...

That Magic Dream.......

I want to find it..
I want to feel it...
Photo by Mal
Edit by Amer

Dalam edah sekarang ni, aku masih lagi mencari teknik editing yang melambangkan diri aku. Dah sampai masa aku cari diri aku melalui artwork yang aku hasilkan. Terlalu banyak rujukan yang aku buat membuatkan aku terlalu kagum dengan kehebatan atau skill fotografi masing2. Bagi aku, semua inilah yang dapat memuaskan hati aku di samping aku dapat mencari apa yang aku hendaki selama ini.

Buka je Photoshop aku 'try n error' dgn teknik2 editing yang ada. diharapkan aku dapat memperbaiki teknik fortografi aku dan memantapkan lagi sentuhan aku dalam Photoshop....
InsyaAllah....

Read more...

RANDAI | LAREH SIMAWANG JO DIRI SITI JAMILAH

Teater tradisional Randai akan berlangsung pada 21 & 22 November ini.. Sama-samalah kita datang dan melihat persembahan daripada kumpulan ijazah tahun 2 ini...

Dalam Randai kali ni, aku memegang watak sebagai Dato' Palo. hahaha...korang nak tengok aku berlakon dalam loghat yang xpenah2 aku pelajari, datanglah beramai2....

Enjoy....
Poster : cdt to Nuar

Read more...

KL Street Shooting Part 2

Sebahagian daripada sepanjang KL Street Shooting...
Enjoy...






Read more...
There was an error in this gadget

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP