Dragon Boat 12 Hr Relay In Aid Of Charity

Paddle For Hope....
Enjoy....




Read more...

Don't Stop Til You Get Enough

Selesai satu hari aku di KMPP dan berjumpa dengan Pak, membuatkan aku berfikir sampai bermalam2 sampai ke hari ini.Aku belom cukup kuat untuk hadapi apa jua sekalipon. Banyak yang aku pelajari dan banyak yang aku di ajar. Pak sesungguhnya sudah mengenali diri aku....

Cam rase bangga n terharu la plak.....Banyak yang kami cuba rancangkan. Daripada minat aku dalam photography dan perjalanan aku sebagai 'film maker'....Aku makin berkobar2 skarang nih....Bayangkan terlalu banyak Pak cuba bagi aku jalan dan hint untuk hati aku lagi terbakar...Pak, aku mmg betol2 terbakar sekarang. Nantikan aku akan cuba buktikan dan hasilkan apa yang terbaik sedaya aku.


Banyak benda yang aku cuba nak kecapi......Tgk la....Aku balik KL...aku akan buktikan.......
Tunggu aku......




Read more...

Let Me Let Go

Sepanjang Khamis baru-baru ni memang keadaan aku tak dapat nak dikawal lagi oleh kesibukan. Aku sekarang da naik hitam abeh...Erm...sedih gakla xdapat nak trun KL awal, sbbnye plan nak g jumpe GG si kekatu...adeh.....rugi betoll...Erm, pape pon next time ok GG...
Ceritanya bermula Khamis lepas yang aku terpaksa bergegas ke Kolej Matrik Kedah. Adala kena photoshoot untuk budak2 nak balik bercuti dan aku berada di bawah kendalian Pak Ramli yang ingin mendokumentasikan kerja2 'tikecting' busnya.....Adala 2 gadis yang membantu dan merupakan anak buah Pak Ramli. Erm. Sekali ngan aku2 yang di angkutnya jadi budak air....tp, xpela atleast i enjoy with all works that i've done....

Esoknya plak, aku bersambung lagi benda nih di Matrik Penang plak.....Adehh.....makin kering la aku.....Pape pon aku pon kena bantai jugak ngan Pak Ramli tu, banyak benda yang aku nak korek n blajar.....curi ilmu sikit Pak.....Mntak maap la yer....Erm....Pak ada komen aku pasal photography aku....kekadang ak pon xsangka.....betol jugak....Tima kasih....ak akan ingat sampai mati.....

Jutaan terima kasih jugak kepada Solehah dan Yus yang memperkenalkan aku kepada Pak Ramli...
Ni ader gambar korang..
Enjoyy....






Read more...

New Project...Coming Soon

Ni la Pak Cik Ramli....orang yang mungkin akan membuka jalan buat aku untuk lebih bertapak dengan lebih maju dalam menjalankan sebuah bisness...InsyaAllah....
Terima Kaseh Pak....

Read more...

Mr. Kober & Jat Ayam

Hari nie merupakan hari terakhir aku lepak bersama Mr. Kober dan Jat Ayam...dah rupa nama aku dah...xda apa pon yang nak dibuat cuma citer2 benda lama n kesah lama yang tertinggal...Kebanyakkannya adalah pasal life yang tak pernah memuaskan hati yang kita nak..Aku betol2 tertekan dalam keadaan sekarang. Ntahlah, banyak perkara yang aku pikirkan dan aku rancangkan...Aku perlukan sikit ketenangan untuk dalam membuat segala keputusan sekalipon. Apa yang besh rini aku g layan Transformers buat kali kedua kat panggung...hehe...ntahlah...makin bengong aku....
Neway, thanks to Kober n Andah sudi lepak ngan aku...
Enjoy...

Read more...

Meet Mr. Kober at home

Hari nie sepanjang hari aku melepak dengan kawan semenjak aku dilahirkan lagi iaitu Mr. Kober..Haha..kau memang lawak lah Kober...Ceritanyanya, Si Kober nie dah jadi si tukang masak n buat air di Oldtown Coffee di Alor Setar....haha..Sepanjang hari aku dengan dia dan sorang lagi iaitu Jat Ayam....yang menemani aku sepanjang aku kat sana..Haha..

Ni adalah sikit gambar Potrait Mr. Kober sepanjang aku kat umah dia....
Hidup Kober...!!!



Read more...

Upik, Abu & Laura

Hello....Baru-baru ni aku ada la tolong2 sikit bapa sedara aku untuk menghantar baja n dedak makanan untuk ke ladang2 ternakan di around Kuala Nerang Kedah. Actually waktu tu aku ngah bersiap2 untuk ke Kepala batas Pulau Pinang. Ada la seorang hamba Allah ni yang menawarkan aku tapak untuk bermula sebagai seorang Photographer rasmi dan ingin mewujudkan sebuah mini library dan cafe..Alhamdulillah...Tp, Sebelum tu aku tlg2 la apa yang ada kat kampung. Angkat baja tahik ayam dah sebati ngan jiwa aku nie...Entahlah..kekadang aku rasa tenang gak buat kerja2 kampung ni...nak wat cemana dah memang asal pon orang kampung. Tapi apa yang paling besh aku jumpa macam2 binatang yang aku sendri pon kagum juga....jadi lawak n klakar bila aku tengok.
Hope u all enjoy okayh....
hehe....



Read more...

Troublesleeping

You all can see how many trouble inside my head...i'm in pain......
Tengokla..dahi pon makin luas....
hehe...


Read more...

Smooth Criminal

Kampung, kampung n kampung......da cukup banyak dah ketenangan aku duduk di kampung nih....macam anak dara plak.....erm....xdala nak wat apa sangat.juz hang out ngan family aku dan abeskan masa ngan adik2 aku....
yela, pas ni aku dah jarang dah nak balik. masa yang ada nih aku gunakan sebaik mungkin... aku pun banyak concerntrate ngan editing pics aku. macam2 syle yang aku cari n cuba.....biasalah, nak cari makan kenalah usaha sikit. cuma makin hari aku rasa macam makin bertambah kusut pun ada. maslah itu, ini. tak apalah...apa boleh buat. tahan n buat buat xda papa....

Haritu sebelum aku balik ke kampung ada lah sikit gambar aku amik time dengan nabil, kakak dia n nellisa waktu kitorang kuar makan.. thanks to kakak nabil yang blanje kitorang dekap kopitiam Kangar ritu.....

Enjoy....

Read more...
There was an error in this gadget

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP