Mr. Kober & Jat Ayam

Hari nie merupakan hari terakhir aku lepak bersama Mr. Kober dan Jat Ayam...dah rupa nama aku dah...xda apa pon yang nak dibuat cuma citer2 benda lama n kesah lama yang tertinggal...Kebanyakkannya adalah pasal life yang tak pernah memuaskan hati yang kita nak..Aku betol2 tertekan dalam keadaan sekarang. Ntahlah, banyak perkara yang aku pikirkan dan aku rancangkan...Aku perlukan sikit ketenangan untuk dalam membuat segala keputusan sekalipon. Apa yang besh rini aku g layan Transformers buat kali kedua kat panggung...hehe...ntahlah...makin bengong aku....
Neway, thanks to Kober n Andah sudi lepak ngan aku...
Enjoy...

Anonymous –   – (July 17, 2009 at 12:09 AM)  

kalau bagi tiket free pikir 2 kali aku nak tgk transfomer skali lg..jln cerita hancur..hu8

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP