Let Me Let Go

Sepanjang Khamis baru-baru ni memang keadaan aku tak dapat nak dikawal lagi oleh kesibukan. Aku sekarang da naik hitam abeh...Erm...sedih gakla xdapat nak trun KL awal, sbbnye plan nak g jumpe GG si kekatu...adeh.....rugi betoll...Erm, pape pon next time ok GG...
Ceritanya bermula Khamis lepas yang aku terpaksa bergegas ke Kolej Matrik Kedah. Adala kena photoshoot untuk budak2 nak balik bercuti dan aku berada di bawah kendalian Pak Ramli yang ingin mendokumentasikan kerja2 'tikecting' busnya.....Adala 2 gadis yang membantu dan merupakan anak buah Pak Ramli. Erm. Sekali ngan aku2 yang di angkutnya jadi budak air....tp, xpela atleast i enjoy with all works that i've done....

Esoknya plak, aku bersambung lagi benda nih di Matrik Penang plak.....Adehh.....makin kering la aku.....Pape pon aku pon kena bantai jugak ngan Pak Ramli tu, banyak benda yang aku nak korek n blajar.....curi ilmu sikit Pak.....Mntak maap la yer....Erm....Pak ada komen aku pasal photography aku....kekadang ak pon xsangka.....betol jugak....Tima kasih....ak akan ingat sampai mati.....

Jutaan terima kasih jugak kepada Solehah dan Yus yang memperkenalkan aku kepada Pak Ramli...
Ni ader gambar korang..
Enjoyy....






Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP