Don't Stop Til You Get Enough

Selesai satu hari aku di KMPP dan berjumpa dengan Pak, membuatkan aku berfikir sampai bermalam2 sampai ke hari ini.Aku belom cukup kuat untuk hadapi apa jua sekalipon. Banyak yang aku pelajari dan banyak yang aku di ajar. Pak sesungguhnya sudah mengenali diri aku....

Cam rase bangga n terharu la plak.....Banyak yang kami cuba rancangkan. Daripada minat aku dalam photography dan perjalanan aku sebagai 'film maker'....Aku makin berkobar2 skarang nih....Bayangkan terlalu banyak Pak cuba bagi aku jalan dan hint untuk hati aku lagi terbakar...Pak, aku mmg betol2 terbakar sekarang. Nantikan aku akan cuba buktikan dan hasilkan apa yang terbaik sedaya aku.


Banyak benda yang aku cuba nak kecapi......Tgk la....Aku balik KL...aku akan buktikan.......
Tunggu aku......




NazzNazza  – (July 22, 2009 at 12:47 AM)  

cumel pic no 2....sgt biruuu...hehe...

syukrina othman  – (August 21, 2009 at 12:08 AM)  

hye salam..cantik2 gambar awak snap...
& awak punya gear apa ek?
i adore your artography =)

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP