Culture Studies

Bermula minggu ni, banyak kelas aku yang dah pun aku masuk. So, minggu ni secara rasmi bermulanya pembelajaran aku kat ASWARA. Huh, letih tak letih jugakla. Seperti yang aku jangkakan ada yang best dan akan ada jugak yang xbest. Nak atau xnak, aku kena terima la suma nie. Nie pilihan yang aku ada dan minat aku dalam menjadi seorang 'film maker'. Dalam masa yang sama jugak aku kejarkan hobi aku pada asalnya dan sekarang menjadi keghairahan dan kepuasan diri aku iaitu fotografi. Lagipon benda yang aku belajar skarang dan apa yang aku minat adalah merupakan 1 bidang yang sama. Lebih sedap lagi, cita2 aku nak jadi seorang 'cinematographer' dan bidang ni memang selari dengan fotografi . So, tak kisahlah. Aku harap kali ni aku betol2 puas mengejar apa yang aku hendaki dan hasilnya korang sendiri yang akan tengok. doakanlah aku. InsyaAllah...
Baru-baru ni jugak, aku kena selesaikan tugasan pertama aku iaitu berkaitan dengan 'colonial' and 'post coloniallism'. so, bangunan yang aku dapat buat 'research' ngan kumpulan aku adalah Bangunan Sultan Abdul Samad. Biasalah, belajar Culture Studies. Pape pun mmg best la...

So, ni ada sikit gambar yang boleh nak ditatap sikit tuk kengkawan.
Enjoy...


Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP