Planning A New Project

Asslamualaikum semua n selamat berpuasa yang sekarang ni dah masuk hari keempat....betol ke idak nih????hehe..Erm...Assignment aku dah makin berselerak ar dalam pale aku nih...aku pun tatau mane satu yang patot aku concertrate dulu....Last2 aku men tenet wat research apa yg aku nak jer..settle....
Actually kat sini aku just nak berkongsi kot2 la korang ada idea dalam membikin satu 'experimental short film'. Aku pun dalam edah mencari idea dan apa yang inginkan adalah mengadaptasi daripada sajak. Itulah...berat jugaklah yang aku nak pikul semester nih.....pape pun aku sangat berharap tenaga kerja kumpulan aku yang ada sekarang ini dapat membantu dan saling memerah idea dalam menghasilkan satu produk yang bermutu.
Neway, sekarang ni kita dah berada dalam bulan kemerdekaan. So, aku bercadang hendak mengadakan satu sesi photoshoot outdoor bersempena dengan bulan kemerdekaan ni. Ala, simple2 biase jer....Besok aku akan berbincang dengan Nuar cemana nak hasilkan benda ni...Atleast dapatlah aku simpan benda yang jarang sekali aku lakukan...Aku pun ngah mencari model2 yang berminat....Sorilah geng, ni pojek simple n nak mengisi mase kitorang ni yang 'passionate about photography'. yang berminat boleh lah nak ikot....So nuar..thanks a lot yang banyak bagi idea n same2 wat research tuk benda nih...
thanks...
Enjoy....
Kat atas2 nih ada sikit gambar utk tatapan korang yang aku belom upload lagik.....aku try main CLS...bole la kot....Otai2 kat luar tu,,kumen2 la yer...utk penambahbaikan....heeee...
Thankssss...

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP