Kuala Nerang 02-06-09


Wow,wow n wow...haha... Right now I was come back from Kuala Nerang, Kedah. My home sweet home.. Now i'm in Kangar, Perlis for another wedding job tomorrow.

So, banyak jugakla pengalaman yang nak diceritakan sepanjang semalam dan hari ini. Paling penting sekali aku bersama orang-orang penting aku (VIP) NABIL, AMER..My business partner merangkap my best friends. Haha..bermula semalam lagi aku tak tidor sepanjang hari tdo pon Subuh n bangun tengahari. mana taknya. asyik pulun editting wedding n nak kena hantar sebelom pergi Kuala Nerang (KN). tapi pada malam yang nak bertolak ke KN barulah siap suma and dah burn dalam DVD. 01-06-09. sebaik saja dah packing2 baju n dah angkut beg suma pegilah amik speedlight tuk wedding. kali ni 3 photographer aku hantar untuk wedding tu. erm...siap suma dah dalam kete, tetiba ja dvd tu xdapat nak hantar kat taukeh empunya la pulak..aduhh... baru je nak plan gi penang nak usha speedlight amer n album baru. huh..secara automatiknya payment pon tergantung la....erm..tak apalah....then terus jer gi makan kat Changlun n lepak2 kejap then straight gi KN. kali nih aku bawak budak2 nih ikot jalan belakang pii KN.hahaha...memang berhantu..haha...suma penakot..harap badan ja besaq muka ensem..tambah2 si nabil n amer....penakot bangat..haha....memang besh gila ah malam tu walaupon dalam tekanan yang entah apa2. masalah itula,inilah...tapi xkesah lah....yang sakitnya private problem pon aku kena hadap teruk...tak apalah...janji boleh okay sudah....nak senang pon sama2....hehe....erm. malam tu lepak la kat umah aku....banyak benada lawak ah, pasal kipas pon jadi bahan. men game fifa la..then tdo sbb sok nak grak awal pagi kot...hehe..esoknya tu, dapat kol 6 pagi kot nak kena pegi wedding..perghhh,,,sakit kulit juga...haha.....xpa lah, janji nak cari makan..haha.....sampai ke petang jugakla bekerja....then balik umah aku pack barang terus balik sini perlis balik.....Huh...Ni pon nak kena edit bersepah kot....p[enat jugak ah...landing dulu dalam keta tadi...Nak kena siapkan blog jugak sbb ada orang nak tengok. ini adalah information daripada girlfren aku lah.....hehe..yang banyak membantu aku..bagi support....
ini adalah sikit gambar dulu....tengokla....
nak banyak sikit tnggu lewat malam sikit.......hehe....

AMER

IJAT

OTW to Kuala Nerang

Untuk Kak Suriati dan Abang Suhaimi..t ijat uploadkan gmbar....ok..
p/s - Thanks to Nabil n Amer.....
Enjoy......


Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP