Suriati & Suhaimi 2-06-2009 (Kuala Nerang, Kedah)

Hallo.....Berbanyak minta maaf kerna sudah lama tidak meng 'update' page ini. Minggu ni memang terlalu penat dan kalut untuk berkejar ke sana sini. Bukan apa, tambah pulak cuti ni la jugak kenduri sedara-mara banyak berlangsung.

Kesempatan ni jugak aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Abang Mie Cindai Cafe yang telah memberikan kepercayaan kepada kami untuk menjadi photographer bagu kenduri yang berlangsung di Kampung Sungai Bugis Simpang Empat, Perlis pada 5 & 6 Jun lalu. Bukan nak cakap, tdo pagi dan bangun pon pagi. Memang perit la. Tapi apa boleh buat, nak cari sesuap nasi untuk diri sendiri dan juga tanggungan yang ada sekarang nih. Panas terik apa suma, xkiralah. Janji kami akan memberikan kualiti yang sebaik seperti yang diharapkan. Seperti biasa, kumpulan aku, Amer dan Nabil yang banyak membantu dalam persiapan dan penyediaan semua benda ni.

Apa yang best kat sini, aku nak cari pengalaman dan keyakinan aku untuk berhadapan dengan orang ramai. Hari Sabtu haritu, kalau tak memang aku kena beli handphone barula jawabnya. Punya lah teruk panas macam nak terbakar aku buat outdoor kat sawah, lompat sana sini, last2 handphone aku yang terlompat masuk sawah. Erm, cuak jugak la. terus aku celup tangan dlm air n bukak semua cerai2kan. Nasib bailah xda papa. huh... Alhamdulillah....

Okaylah, kat cini ada sikit tatapan untuk Kak Suriati dan Abang Suhaimi untuk Majlis Perkahwinan mereka yang berlangsung 2 Jun 2009 lalu.....
Terima Kasih kerana memilih kami sebagai 'official photographer' anda...



k



n


Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP