Walk Alone

Erm... Sorry guys for the late update...Aku sekarang terpaksa ulang alik Kedah-Perlis disebabkan nak kena selesaikan tanggungjawab aku yang dah makin agak kusut. Tapi xpalah, rezeki Allah bagi..Alhamdulillah.... Lagi satu aku nak kena pusing satu Alor Star nak kena cari kedai printing la, album la dan segala mak nenek yang aku perlukan. Sehari suntuk aku melepak Alor Star sorang-sorang. Wat apa lagi, cari bahan la. Pusing sana-sini, tengok orang nak cari ilham....dapatla jugak aku g jenjalan kedai2 photography n orang2 kahwen. ada la jugak yang ajak join venture. Tp, entahla. mulut orang, kejap cakap itu kejap ini. Bila2 masa ja boleh berubah. Apa yang seronok aku g la repair laptop aku yang asyik wat hal ni. Baru la keja nak berjalan sikit. Hari ini aku balik Perlis untuk submit semua kerja-kerja aku wedding yang kat sini....Yg mana aku sempat upload tu tengok2 lah... Banyak lagi yang aku nak kena perbaiki.... Komen2 korang pon atleast dapat bantu aku jugak. banyak lagi yg aku lemah.......
Enjoy...

It's All About Me



Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP