ASWARA Street

Salam semua...entah apa yang xkena dengan aku sehari dua nih, yang aku malas sangat nak g kelas...kerja makin banyak, kene banyak baca. Masa tdow aku pon tak kemana. Bangun pagi tadi kalau aku tak lawan jahat malas aku xnak ke kelas tu, mmg habeslah...Aku usaha jugak..Erm, kekadang aku nih berjalan ikot apa jer yang ada kat depan aku tuh. Dah malas nak memikirkan sesuatu yang tak mendatangkan apa-apa kat aku. Banyak benda n projek yang kena aku siapkan. Apa yang best, aku dah dapat idea tuk watkan aku nyer experimental short film tu. Dan aku rase macam best. idea tu aku dapat masa aku g lepak sorang2 kat Central Market. Dapat idea pun melalui pandangan n pemerhatian aku jer. Sume nih pasal penindasan manusia sesama manusia dan manusia yang suka mengambil kesempatan. Tunggu jela aku pitching nnti dapat ke tak idea tu......
Habes jer praktikal petang tu, aku g lepak2 kat bawah sementara tnggu waktu nak berbuke...lagipon awal lagi nak gerak g kedai makan. Lepak2 ngan mmber2 sume, dah bosan xtahu nak wat ape, aku pon amek camera aku tuh, amik n snap jer pape yg patot...mengisik masa siket... Ni ader la sikit gambar untuk tatapan mmber2 aku tuh.....korang tgk2 lah yer...t aku tagg kan dalm facebook.....
add aku kat facebook : pepijat87@yahoo.com



Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP