Series Of PRE-RAYA Photoshoot (Coming Soon)

Salam semua...Hari ni merupakan hari terakhir aku berada di KL sebelum aku pulang ke kampung. So, malam nih aku akan bertolak ke Ipoh dahulu dan kemudian pulang ke kampung halaman bersama teman2 aku. Banyak benda yang aku perlu laksanakan sebelom aku balik cuti raya nih. Habiskan kelas, kerja itu, kerja ini. Kebelakangan ini agak bertaburan sedikit masa aku. Mana taknya, yelah nak raya, nak g survey barang2 raya. Itu pun dah amik masa sampai bapa hari. Balik letih terus Boom....

Ahad yang lepas, telah diadakan satu sesi photoshoot PRE-RAYA 2009 yang dilaksanakan di sekitar kawasan Putrajaya. Kami sbenarnya tidaklah begitu bernasib baik dengan cuaca yang ada, namun Alhamdulillah sesi tersebut berjalan dengan lancar jugak. Kepada yang terlibat dan pada yang menghadirkan diri, berjutaan terima kasih saya ucapkan dan diharapkan kita akan menganjurkan sesuatu lagi yang lebih pada itu. Gambar2 korang nnti aku akan uploadkan dan serahkan pada korang. Sbbnye, belom siap ag...heeeee......
Di kesempatan yang ada ini, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada keluarga saya, kawan2 dan kenalan dan tidak lupa juga kepada seluruh umat Islam. Selamat menghabiskan bulan puasa nih.....Saya dengan ini memohon maaf jikalau ada terkasar bahasa, pertuturan dan ketidakpuasan hati sepanjang kenalan ini dan juga rakan2 bisnes dan customer, halalkan apa yang diberi. Lebih kurang saya mntak halalkan. MAAF ZAHIR DAN BATIN.....

Semoga Raya nih enjoy habess.......
;)

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP