Untungnya Kita Ni...

Salam semua....dah berapa hari aku tak updatekan blog ni. Yela, tiap hari kelas aku sampai malam tak pun aku habiskan masa aku kat kedai makan bincang segala benda yang nak diperbuat termasuklah dalam pembelajaran aku. Assignment pun makin banyak dan banyak benda yang perlu diperfikirkan untuk menghadapi semua ni. Nak taknak, terpaksalah jugak. kita kena sedar jugak, selagi kita tak hasilkan sesuatu yang betol2 memuaskan hati sendiri dan semua pihak, sampai bila pun orang takkan menghormati kita ni walaupun kita ni boleh buat. Kene tunjuk hasilnye, barulah orang nak percaya. Aku kekadang terpikir yang aku nih sebenarnya sangat untung skarang. Banyak yang support aku sekarang. Tak kiralah, yang bagi pertolongan kat aku masa aku kat KL skarang. Berbanyak2 terima kasih yang tak terhingga aku ucapkan kepada Mak Ndak aku yang banyak sangat membantu aku sekarang. Daripada aku menumpang rumah sehinggalah kepada segala-galanya. Mungkin kekadang aku nih banyak karenah dan kejap ok n x ok..Biasala, manusia. Kejap atas n kejap bawah. Tak menentu..Pape pon, Thanks A lot.
Alhamdulillah, experimental film yang nak dbuat ni hanya tnggu pitching n wat research lagi banyak jer. Cuma apa yang perlu sekarang nie, aku berharap sokongan dari kawan2 n penambahan idea dan jadikan ia sebaik mungkin. Aku pun da mula berminat sangat da. Semalam, sampai ke pagi aku lepak ngan budak2 kelas aku bincangkan pasal semua bnda ni n pasal Lighting Project. Alhamdulillah, idea da dapat dan tnggal nak sempurnakan ja..Thanks kawan2. Insyaallah kita semua akan buktikan semua ni dalam tahun ni jugak.....Okaylah..Good Luck For You All...
Enjoy.....

Kat sini aku nak promote siket Pre-Hari Raya Photoshoot yang akan dbuat bersempena Hari Raya yang bakal tiba ni....Kalau kat KL aku akan jalankan before raya lah...So, kengkawan aku, get ready on this weekend okayh....Kepada sesiapa warga Kuala Lumpur serta klepada yang berminat, silalah menghubungi secepat mungkin untuk dibuat persediaan. Insyaallah akan dijalankan pada Hari Sabtu dan Ahad ini...Tak mahal.....
Starting From RM50.....Harge boleh ejas..xpenting,yg pnting memori dan relationship brsame kengkawan...

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP