Ex-dermarian Batch SPM 2004

Salam semua...pertama skali, aku nak mintak maaf bebanyak kat semua sbb skng nih gmbar yang aku ambil mungkin terlewat aku bagi n upload...Skng ni aku tengah menghadapi minggu-minggu getir.Assignment yang terlalu banyak dan komitmen aku terhadap benda lain. Gambar raya pon aku belom edit abes lagi..hee...

So, kepada semua ex-dermarian yang lepak ngan aku aritu, ni pics korang yang aku sempat edit n aku paparkan....hope u all enjoy ok....nnti ada masa lapang kita lepak lagi....






Unknown  – (October 12, 2009 at 2:34 PM)  

thx 4 da pics,ijat!!!nxt time kta lepak sama2 lg eh...keep up da gud work n i'll always support u and ur passion into art!!=)-aqilah-

AIZATRAMLI Photography  – (October 16, 2009 at 4:14 AM)  

hee....bole aja lepak...thanx...i'll try to improve my skill...thakns again..

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP