The New Journey

Salam semua... rasenye dah lama sangat aku tak meng-updatekan blog nih....Mntak maafla..Sbb skng nih terlalu banyak komitmen aku kat kelas dan juga assignment yang perlu aku utamakan. Boleh aku cakapkan sekarang nih aku tengah lalui jalan yang agak getir dalam hidup aku. Banyak benda yang perlu aku terima dan tolak. Pelbagai keputusan yang aku perlu buat sekarang untuk menentukan apa yang aku nak. Boleh aku cakapkan jugak emosi aku pun agak terganggu. Aku dah mula melalui jalan yang bukan jalan yang dulu. Perubahan yang drastik telah berlaku. Banyak benda aku lalui dan semua ni aku dah pun muatkan dalam pengalaman diri aku. Dan dari pengalaman tu jugak lah membantu aku dalam membuat segala keputusan. "Aku dah berubah" dan "Aku nak berubah". Yang mana satu. Aku dah xnak bazirkan masa aku lagi. Aku nak cuba bina balik apa aku nak walau sekeras mana yang aku kena tempuh..Aku harus. Aku kena tahan...

Neway, thanks a lot to all my friend anybody who give me inspiration and support me. I dont'know how to describe how much i should thanks to you all.. I'm juz a man. And i'll try to be a good man until my last breath.
Alhamdulillah, sekarang ni da nak masuk hujung tahun. Banyak booking yang aku dah terima. Banyak jugak yang bagi sokongan kat aku dari belakang. Aku akan cuba bagi perkhidmatan yang terbaik kepada customer2 aku...InsyaAllah....

Kepada sesiapa yang kite kuar photoshoot sebelum ni, aku akan uploadkan gambar kemudian..Mntak maaf kalau terlewat sangat....Aku akan cuba percepatkan....
OK......
Terima Kasih....

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP