PRECIOUS

Sesuatu yang amat berharga dan bernilai...Kekadang benda macam nih datang dan pergi macam tu je. Sakit jugak la kalo nak menanggong semua nih...Apa yang ada kat kita nih, hargailah..Jangan sampai satu masa kita hilang apa yang kita ada. Kita tak boleh nak menjangka. Memang dah jadi lumrah.
Aku tak tahula apa yang dah jadi kat aku yang malas sangat nak menaip nih...Bila xda dpn lptop, banyak senda yang nak aku taip. bila dah mengadap, hilang suma benda.....huh....
tak pela.....nih gambar yang baru-baru nih aku shoot untuk diorang....Saje testing CLS...tapi pakai satu speedlight jela....
bagi2 la pandangan n komen siket ok....
Thanks to all yang memberikan aku support dan semangat untuk terus menapak dalam bidang fotografi nih..Aku akan cuba yang terbaik...

Harap korang suke ngan sume2 pic nih....
Enjoyy.....

















Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP